ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ – ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ

Οι μαθητές/ τριες της Στ΄ τάξης σας παρουσιάζουν το δεύτερο μέρος των ομαδικών και ατομικών δημιουργιών τους στο μάθημα της γλώσσας!

Ενότητα 5η – 17η Νοέμβρη

Κολλάζ – ομαδική εργασία των μαθητών / τριών της Στ ΄ τάξης με αφορμή τη γιορτή του Πολυτεχνείου
Ζωγραφιά μαθητή πρόσφυγα του Στ΄ 2 με αφορμή τη γιορτή του Πολυτεχνείου
Ποίημα- ομαδική εργασία- (Ραμάν- Στέλλα- Λάμπρος- Λεντιόν) με αφορμή τη γιορτή του Πολυτεχνείου
Ποίημα- ομαδική εργασία- ( Νίκος- Φένια- Κριστιάν) με αφορμή τη γιορτή του Πολυτεχνείου
Ποίημα- ομαδική εργασία- ( Αρτζούν- Αναστασία- Λέο- Άσια ) με αφορμή τη γιορτή του Πολυτεχνείου

Ενότητα 6η – Η ζωή σε άλλους τόπους

Κολλάζ για τον Γιώργο Σεφέρη με αφορμή την ανάλυση του ποιήματός του από την ποιητική συλλογή του ” Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά ” – ομαδική εργασία
Κολλάζ για τον Γιώργο Σεφέρη με αφορμή την ανάλυση του ποιήματός του από την ποιητική συλλογή του ” Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά ” – ομαδική εργασία
Κολλάζ για τον Γιώργο Σεφέρη με αφορμή την ανάλυση του ποιήματός του από την ποιητική συλλογή του ” Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά ” – ομαδική εργασία
Ζωγραφιά του Γιώργου Σεφέρη από τη μαθήτρια της Στ΄1 τάξης , Ετελβίνα.

Λίμερικ

Δημιουργία Λίμερικ – ομαδική εργασία με αφορμή την ποιητική συλλογή του Γιώργου Σεφέρη ” Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά “
Δημιουργία Λίμερικ – ομαδική εργασία με αφορμή την ποιητική συλλογή του Γιώργου Σεφέρη ” Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά ”
Δημιουργία Λίμερικ – ομαδική εργασία με αφορμή την ποιητική συλλογή του Γιώργου Σεφέρη ” Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά ”
Κολλάζ – ομαδική εργασία για τους αυτόχθονες λαούς
Κολλάζ – ομαδική εργασία για τους αυτόχθονες λαούς
Ζωγραφιά της μαθήτριας της Στ΄1 τάξης, Ετελβίνα, για τους Ινδιάνους με αφορμή το κείμενο της γλώσσας ” Σπίτι μας είναι η γη”
Ατομική εργασία για τους Ινδιάνους με αφορμή το κείμενο της γλώσσας ” Σπίτι μας είναι η γη” από τον μαθητή της Στ΄2 τάξης, Γιούνες
Κολλάζ για τη Μικρασιατική καταστροφή με αφορμή την ανάλυση του κειμένου της γλώσσας ” Αιολική γη ” – ομαδική εργασία
Κολλάζ για τη Μικρασιατική καταστροφή με αφορμή την ανάλυση του κειμένου της γλώσσας ” Αιολική γη “ – ομαδική εργασία

Ενότητα 7η – Η ζωή έξω από την πόλη

Δημιουργία ποιήματος με αφορμή την ανάλυση του ποιήματος του Κωστή Παλαμά, ” Στον κήπο” – ομαδική εργασία
Ζωγραφιά με αφορμή την ανάλυση του ποιήματος του Κωστή Παλαμά, ” Στον κήπο” – ομαδική εργασία
Δημιουργία ποιήματος με αφορμή την ανάλυση του ποιήματος του Κωστή Παλαμά, ” Στον κήπο” – ομαδική εργασία
Ζωγραφιά με αφορμή την ανάλυση του ποιήματος του Κωστή Παλαμά, ” Στον κήπο” – ομαδική εργασία
Δημιουργία ποιήματος με αφορμή την ανάλυση του ποιήματος του Κωστή Παλαμά, ” Στον κήπο” – ομαδική εργασία
Ζωγραφιά με αφορμή την ανάλυση του ποιήματος του Κωστή Παλαμά, ” Στον κήπο” – ομαδική εργασία
Δημιουργία ποιήματος και ζωγραφιάς με αφορμή την ανάλυση του ποιήματος του Κωστή Παλαμά, ” Στον κήπο” – ομαδική εργασία
Δημιουργία ποιήματος και ζωγραφιάς με αφορμή την ανάλυση του ποιήματος του Κωστή Παλαμά, ” Στον κήπο” – ομαδική εργασία

Ενότητα 8η – Χριστούγεννα

Ζωγραφιά μαθήτριας της Στ΄2 τάξης με αφορμή τη γιορτή των Χριστουγέννων
Ατομική εργασία μαθήτριας της Στ΄1 τάξης
Ατομική εργασία μαθήτριας της Στ΄1 τάξης
Ατομική εργασία μαθήτριας της Στ΄2 τάξης
Ατομική εργασία μαθήτριας της Στ΄1 τάξης
Ατομική εργασία μαθήτριας της Στ΄1 τάξης
Ατομική εργασία μαθήτριας της Στ΄1 τάξης
Ατομική εργασία μαθητή της Στ΄1 τάξης
Ατομική εργασία μαθήτριας της Στ΄ 2 τάξης
Ατομική εργασία μαθήτριας της Στ΄1 τάξης
Ατομική εργασία μαθητή της Στ΄2 τάξης
Ατομική εργασία μαθήτριας της Στ΄1 τάξης
Ατομική εργασία μαθητή της Στ΄1 τάξης
Ατομική εργασία μαθητή της Στ΄2 τάξης
Ατομική εργασία μαθητή της Στ΄2 τάξης
Ατομική εργασία μαθήτριας της Στ΄2 τάξης
Ατομική εργασία μαθητή της Στ΄2 τάξης
Ατομική εργασία μαθητή της Στ΄1 τάξης
Ατομική εργασία μαθητή της Στ΄1 τάξης
Ατομική εργασία μαθητή της Στ΄2 τάξης
Ατομική εργασία μαθητή της Στ΄2 τάξης
Ατομική εργασία μαθήτριας της Στ΄2 τάξης
Ατομική εργασία μαθήτριας της Στ΄2 τάξης

Οι μαθητές/ τριες μας με πολλή αγάπη θα συνεχίσουν τις γλωσσικές τους δημιουργίες!!

ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ …..

Εκπαιδευτικοί: Αμαλία Γκέκα, Γεώργιος Κυριάκος