ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ , ΤΕΤΑΡΤΟ ΜΕΡΟΣ

Οι μαθητές/ τριες της Στ ΄ τάξης σας παρουσιάζουν το τέταρτο και τελευταίο μέρος των ομαδικών και ατομικών δημιουργιών τους στο μάθημα της γλώσσας!

Ενότητα 13η – Τρόποι ζωής και επαγγέλματα

Συνέντευξη από έναν μετανάστη

Οι μαθητές/ τριες συντάξαν το δικό τους ερωτηματολόγιο για τη ζωή ενός μετανάστη στην Ελλάδα. Στη συνέχεια πήραν συνέντευξη. Παρακάτω ένα μικρό δείγμα των συνεντεύξεων.

Η ιπτάμενη σκάφη…

Τα παιδιά αφού διάβασαν την εικονογραφημένη ιστορία του σχολικού βιβλίου ( γ΄ τεύχος, σελ. 18- 19) δημιούργησαν τη δικιά τους συνέχεια στο ταξίδι του ήρωα Πίκο Απίκο.

Τα παιδιά επηρεασμένα από την ιστορία του Πίκου Απίκου με την ” Ιπτάμενη σκάφη ” σκέφτηκαν να φτιάξουν τη δική τους ιπτάμενη αεροσκάφη, γράφοντας τι θα έβαζαν ώστε πράγματι να πετάξει!!

Άραγε να τα κατάφεραν;

Ενότητα 14η – Πάσχα

Οι μαθητές/ τριες γράψανε πασχαλινά έθιμα.

Ενότητα 15η – Κινηματογράφος – Θέατρο

Τα παιδιά σε ομάδες δημιούργησαν τη δική τους ανακοίνωση, πρόσκληση, αφίσα και πρόγραμμα για τη θεατρική παράσταση που θα θέλανε να παρουσιάσουν στο τέλος της σχολικής χρονιάς.

Ενότητα 16η – Μουσεία

Τα παιδιά δημιούργησαν τον δικό τους κατάλογο μουσείων. Βρήκαν πληροφορίες για κάποια μουσεία της Ελλάδος και σας προκαλούν να τα επισκεφτείτε..

Ενότητα 17η- Πόλεμος και Ειρήνη

Οι μαθητές/ τριες της Στ΄ τάξης ονειρεύονται έναν κόσμο με αγάπη και ειρήνη…. όπου όλοι πιασμένοι χέρι -χέρι προχωρούν μπροστά…

Παγκόσμια Ειρήνη φωνάζουν δυνατά …

Εκπαιδευτικοί τάξης: Αμαλία Γκέκα, Γεώργιος Κυριάκος