Αποτίμηση εργαστηρίων δεξιοτήτων 2022-2023

Για την Δ’ τάξη

 (μέρος β’)

Η Δ΄τάξη του δημοτικού σχολείου , οι μαθητές και οι μαθήτριες με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών των αντίστοιχων τμημάτων κ. Δημήτριο Φίλιοκα. Κατερίνα Κυριαζοπούλου και κα. Μπαρδέλη Αθανασία, υλοποίησαν τα παρακάτω εργαστήρια δεξιοτήτων με συνεργασία, φαντασία και δημιουργικότητα καθ΄ όλη την διάρκεια του σχολικού έτους… 

Εργαστήριο: «Φροντίζω το περιβάλλον- Οικολογία παγκόσμια φυσική κληρονομιά»

με τίτλο:

«Οι μικροί Οικολόγ(ι)οι»

Στόχοι που τέθηκαν:

· Οι μαθητές/τριες να αναγνωρίσουν τα σκουπίδια που παράγουμε στην τάξη μας, τα υλικά από τα οποία φτιάχνονται και τον κύκλο ζωής τους.

· Να αναπτύξουν δεξιότητες σκέψεις.

· Οι μαθητές/τριες να κατακτήσουν την διαδικασία της ανακύκλωσης.

· Οι μαθητές/τριες να μάθουν πότε πετάμε ένα αντικείμενο που αρχικά μας χρησίμευε και γιατί το πετάμε.

· Οι μαθητές/τριες να μάθουν να επαναχρησιμοποιούν με δημιουργικό τρόπο άχρηστα υλικά.

· Οι μαθητές/τριες να αποκτήσουν οικολογική συνείδηση μέσω της συγγραφής ενός οικολογικού παραμυθιού.

· Οι μαθητές/τριες μέσα από την εφαρμογή « story jumper» , να αναπτύξουν ψηφιακές δεξιότητες και να γνωστοποιήσουν το παραμύθι τους στην ευρύτερη τοπική κοινωνία.

· Οι μαθητές/τριες να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες για ευαισθητοποίηση και να συνθέσουν μια αφίσα.

Ενδεικτικό Φωτογραφικό Υλικό:

Εργαστήριο: «Δημιουργώ και Καινοτομώ –Stem Ρομποτική» με τίτλο:

« Ένας κόσμος γεμάτος αστέρια!»

Στόχοι που τέθηκαν:

· Παιχνίδι γνωριμίας που στόχο έχει τη δημιουργία ενός κλίματος συναισθηματικής ασφάλειας και φροντίδας

· Γνωριμία σε δυάδες με την τυχαία επιλογή καρτών πλανητών

· Πρόκληση ενδιαφέροντος, περιέργειας και εσωτερικού

κινήτρου αναφορικά με το υ υπο διερεύνηση θέμα.

· Σύνδεση με την τεχνολογία και προβολή βίντεο

από το YouTube προετοιμάζοντας σωστά τους μαθητές στην ορθή

και παραγωγική χρήση του διαδικτύου.

· Οι μαθητές/τριες να μάθουν τους πλανήτες του Ηλιακού

Συστήματος.

· Να οπτικοποιήσουν τη σκέψη τους.

· Να εκφραστούν με δημιουργικό τρόπο.

· Με βιωματικό τρόπο να αναπαραστήσουν την τροχιά που έχουν οι πλανήτες και ο Ήλιος εξασκώντας την αισθητηριακή μνήμη.

· Οι μαθητές/τριες να γνωρίσουν τον Ήλιο και τα χαρακτηριστικά του.

· Να συνδέσουν τον Ήλιο με τη Μυθολογία.

· Οι μαθητές/τριες να γνωρίσουν την κίνηση της Γης.

· Να κατανοήσουν μέσα από πειραματισμό, την εναλλαγή ημέρας και νύχτας.

· Οι μαθητές/τριες να γνωρίσουν πως δημιουργούνται οι εποχές του Χρόνου.

· Να οπτικοποιήσουν τις γνώσεις τους αναφορικά με τις εποχές.

· Να ζωγραφίσουν την αγαπημένη τους εποχή.

· Οι μαθητές/τριες να έρθουν σε επαφή με τον μαγικό κόσμο των αστεριών.

· Δημιουργία μακέτας με πλαστελίνη μέσα από ομαδοσυνεργατική συνεργασία.

Ενδεικτικό Φωτογραφικό Υλικό:

Στο εργαστήριο αυτό, συμμετείχε και το Ε2′ τμήμα με την εκπαιδευτικό

κα.Ράμμου Ουρανία-Ερατώ.

Ενδεικτικό Φωτογραφικό Υλικό:

Δημοτικό Σχολείο Οινοφύτων 2022-2023