Προσφορά αγάπης

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες  και αγαπημένοι μαθητές/τριες,

Σε μια εποχή που οι προκλήσεις πολλαπλασιάζονται και οι ανάγκες πολλών συνανθρώπων μας αυξάνονται, η σχολική μας κοινότητα καλείται για ακόμη μία φορά να δείξει το αληθινό της πρόσωπο: αυτό της αλληλεγγύης, της συμπαράστασης και της ανθρωπιάς.

Με βαθιά πίστη στη δύναμη της συλλογικότητας και της προσφοράς, σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε στη δράση συγκέντρωσης τροφίμων μακράς διαρκείας όπως: μακαρόνια, όσπρια, ρύζι, κονσέρβες και άλλα βασικά είδη. Τα προϊόντα που θα συγκεντρώσουμε θα διατεθούν στο Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Τανάγρας  για  οικογένειες και ανθρώπους της τοπικής μας κοινότητας που βρίσκονται σε δυσκολία και χρειάζονται τη στήριξή μας.

Κάθε μικρή προσφορά είναι μια μεγάλη πράξη αγάπης. Κάθε συμμετοχή, μια υπενθύμιση ότι κανείς δεν πρέπει να μένει μόνος του.

Η υποστήριξη και η ευαισθησία σας όχι μόνο ενισχύουν το κοινωνικό μας έργο, αλλά αποτελούν και ισχυρά πρότυπα για τους μαθητές/τριες  μας, διδάσκοντάς τους στην πράξη την αξία της ενσυναίσθησης και της αλληλοβοήθειας.

Τα προϊόντα θα συγκεντρωθούν στον χώρο του Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων από 3-12-2025 έως 15-12-2025.

Σας ευχαριστούμε θερμά εκ των προτέρων για την ανταπόκρισή σας και για το πνεύμα προσφοράς που χαρακτηρίζει τη σχολική μας οικογένεια.

Με εκτίμηση,

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Δημοτικού Σχολείου  Οινοφύτων

Συλλογή πλαστικών καπακίων

Κάθε πλαστικό καπάκι που κρατάμε στα χέρια μας έχει μεγαλύτερη δύναμη απ’ όση φανταζόμαστε. Με μια απλή, καθημερινή μας πράξη μπορούμε να προσφέρουμε ουσιαστική βοήθεια σε ανθρώπους που την έχουν πραγματικά ανάγκη. Συλλέγοντας καπάκια, γινόμαστε όλοι μέρος μιας αλυσίδας αλληλεγγύης που μπορεί να χαρίσει ένα αναπηρικό αμαξίδιο και να κάνει τη ζωή κάποιου συνανθρώπου μας πιο εύκολη, πιο αξιοπρεπή, πιο ελεύθερη.

Το σχολείο μας συμμετέχει ενεργά στην προσπάθεια του Συλλόγου Παραπληγικών και Κινητικά Αναπήρων Ν. Πέλλας για τη συγκέντρωση πλαστικών καπακίων, ώστε να προσφέρει δωρεάν αναπηρικά αμαξίδια και ορθοπεδικά βοηθήματα σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Συλλογή πλαστικών καπακίων”

Οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων έγιναν πρεσβευτές της ανακύκλωσης!

Η ανακύκλωση αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές συνήθειες που μπορούμε να καλλιεργήσουμε στα παιδιά από μικρή ηλικία. Στο Δημοτικό Σχολείο Οινοφύτων, οι μαθητέ/τριες συμμετέχοντας ενεργά σε προγράμματα ανακύκλωσης, αρχίζουν να κατανοούν βαθύτερα τη σχέση ανάμεσα στις ανθρώπινες επιλογές και στην προστασία του περιβάλλοντος. Με μεγαλύτερη ωριμότητα και υπευθυνότητα, καλούνται να μετατρέψουν τη γνώση σε δράση, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες που προάγουν την οικολογική συνείδηση.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων έγιναν πρεσβευτές της ανακύκλωσης!”

Εθνική Επέτειος 28ης Οκτωβρίου

Ο εορτασμός της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου αποτελεί μια ξεχωριστή στιγμή στη σχολική ζωή των παιδιών και μια σημαντική ευκαιρία να θυμηθούμε όλοι τη δύναμη της ενότητας, του θάρρους και της αλληλεγγύης.

Η 28η Οκτωβρίου δεν είναι μόνο μια γιορτή για το παρελθόν, αλλά κι ένα μήνυμα για το παρόν και το μέλλον. Είναι μια υπενθύμιση ότι τα παιδιά μας είναι οι φορείς των αξιών που θέλουμε να κρατήσουν ζωντανές: την αγάπη για την πατρίδα, τον σεβασμό στον συνάνθρωπο και την πίστη στη δύναμη της συνεργασίας.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Εθνική Επέτειος 28ης Οκτωβρίου”

«Σπείρε Αγάπη»

«Σπείρε αγάπη, κι ας μη θερίσεις! Έτσι, για να μοσχοβολάει ο τόπος».


Ένας στίχος, μια εικόνα, ένα βαθύ μήνυμα. Έτσι ξεκίνησε η έμπνευση πίσω από τη δράση “Σπείρε Αγάπη“, μια δράση γεμάτη συναίσθημα, συμμετοχή και δημιουργία, που φώτισε το σχολικό μας περιβάλλον και τις καρδιές μας.

Ο εμπνευστής της δράσης, ο αγαπητός συγγραφέας και συνάδερφος Μάριος Μάζαρης παρατηρώντας σε τρία διαφορετικά σχολεία καθηγητές να ζωγραφίζουν τον ίδιο συμβολικό στίχο, αποφάσισε να μετατρέψει την απλότητα αυτής της εικόνας σε πανελλήνια εκπαιδευτική δράση.

Το ζητούμενο ήταν απλό, αλλά βαθιά ουσιαστικό: να ζωγραφίσουμε τον στίχο “Σπείρε αγάπη κι ας μη θερίσεις” του ποιητή Σπύρου Ποταμίτη σε έναν τοίχο του σχολείου μας, να τον κάνουμε μέρος της καθημερινότητάς μας και να περάσουμε το μήνυμα της αγάπης, αλλά και της σύνδεσης όλων των σχολείων σε μία ομάδα.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “«Σπείρε Αγάπη»”

Πρόγραμμα E Twinning : “Cultural monuments in our city”

Κατά το σχολικό έτος 2024-2025, οι μαθητές/τριες της ΣΤ2 τάξης συμμετείχαν στο πρόγραμμα e-twinning “Cultural Monuments in our City” (Πολιτιστικά Μνημεία της Πόλης μας), με την εκπαιδευτικό κα Δασούλα Ελένη, οι οποίοι συνεργάστηκαν με σχολεία άλλων Ευρωπαϊκών χωρών για αυτήν τη δράση.

Το πρόγραμμα e-twinning είναι μια Eυρωπαϊκή δράση μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές Eυρωπαϊκές χώρες, συνεργάζονται για τη δημιουργία μιας σύγχρονης και ανοιχτής εκπαίδευσης, όπου η συνεργασία, η επικοινωνία και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα βρίσκονται στο επίκεντρο.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Πρόγραμμα E Twinning : “Cultural monuments in our city””

Γιορτή Λήξης – “Η Θαλασσινή Μουσική”

Βράβευση και αποχαιρετισμός της ΣΤ ΄ τάξης

Η φετινή καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας με τίτλο «Η Θαλασσινή Μουσική» υπήρξε μια ξεχωριστή εμπειρία για μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς και γονείς. Με επίκεντρο τη μουσική και τη θάλασσα – δύο έννοιες τόσο αγαπητές και εμπνευσμένες – καταφέραμε να δημιουργήσουμε μια εκδήλωση που συνδύασε δημιουργικότητα, συγκίνηση και καλοκαιρινή ανεμελιά.

Η γιορτή άνοιξε με έναν σύντομο, θερμό χαιρετισμό και μια εισαγωγή που προετοίμασε το κοινό για το μουσικό ταξίδι που θα ακολουθούσε. Από τα πρώτα λεπτά, έγινε φανερό ότι η θεματική επιλογή ήταν εύστοχη και ταιριαστή με την εποχιακή διάθεση: η θάλασσα, σύμβολο ελευθερίας, ονείρων και αναμνήσεων, παντρεύτηκε ιδανικά με τις μελωδίες που επιλέχθηκαν και απέδωσαν με κέφι οι μαθητές/τριες κάθε τάξης.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Γιορτή Λήξης – “Η Θαλασσινή Μουσική””

«ΓΑΛΑΞΙΑΚΟ ΤΑΞΙΔΙ»

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Γαλαξιακό Ταξίδι», που υλοποιήθηκε, κατά το σχολικό έτος 2024-2025, στο πλαίσιο της θεματικής «Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία», στόχευε στην προσέγγιση βασικών εννοιών του ηλιακού μας συστήματος μέσα από την αξιοποίηση της μεθοδολογίας STEM και τη διαθεματική σύνδεση επιστήμης, τεχνολογίας, τέχνης και φαντασίας.

Οι μαθητές/τριες της Δ΄ τάξης και οι εκπαιδευτικοί: κα Κυριαζοπούλου Ειρήνη (Δ1), κα Γκέκα Αμαλία (Δ2), κα Κυριακάκη Κλεονίκη και κα Τριανταφύλλου Παρασκευή είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το διάστημα μέσα από βιωματικές και καινοτόμες δραστηριότητες που ενίσχυσαν τη φαντασία, τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και τη γνώση.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “«ΓΑΛΑΞΙΑΚΟ ΤΑΞΙΔΙ»”

«ΔΙΚΑΙΟ…ΜΑ»

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «ΔΙΚΑΙΟ…ΜΑ» υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη» και ειδικότερα της υποθεματικής ενότητας «Ανθρώπινα Δικαιώματα», με τη συμμετοχή των μαθητών/τριών της Δ΄ τάξης και των εκπαιδευτικών κας Κυριαζοπούλου Ειρήνης (Δ1), κας Γκέκα Αμαλίας (Δ2), κας Κυριακάκη Κλεονίκης και κας Τριανταφύλλου Παρασκευής, κατά το σχολικό έτος 2024-2025.

Κύριος στόχος του προγράμματος ήταν η καλλιέργεια κοινωνικής ευαισθητοποίησης και ενσυναίσθησης σε σχέση με τα ανθρώπινα δικαιώματα, μέσα από βιωματικές, συνεργατικές και διαθεματικές δραστηριότητες.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “«ΔΙΚΑΙΟ…ΜΑ»”

ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Εξώφυλλο φυλλαδίου με πληροφορίες για την Ελλάδα (γεωμορφολογικά και πολιτιστικά χαρακτηριστικά)

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2024-2025, στη Δ’ τάξη του σχολείου μας υλοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τίτλο «Ταξίδι στην Ελλάδα» από τις εκπαιδευτικούς κα Κυριαζοπούλου Ειρήνη (Δ1) και κα Γκέκα Αμαλία (Δ2). Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε με στόχο την πολυδιάστατη γνωριμία των μαθητών/τριών με την Ελλάδα, την ιστορία, τη γεωγραφία, τον πολιτισμό, τη φύση και την παράδοσή της, μέσω μιας διαθεματικής και βιωματικής μαθησιακής εμπειρίας.

Η εκπαιδευτική μας προσέγγιση εστίασε στην καλλιέργεια περιβαλλοντικής και πολιτιστικής συνείδησης, μέσα από τη βαθύτερη γνωριμία των μαθητών/τριών με την πατρίδα τους. Επιδιώχθηκε να μπορούν να αναγνωρίζουν και να περιγράφουν τόσο το φυσικό όσο και το ανθρωπογενές περιβάλλον της Ελλάδας, να εντοπίζουν βασικά γεωγραφικά και ιστορικά χαρακτηριστικά, αλλά και να αναπτύξουν την ικανότητα αναζήτησης και αξιοποίησης πληροφοριών από διάφορες πηγές.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ”