
Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2024-2025, στη Δ’ τάξη του σχολείου μας υλοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία το πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τίτλο «Ταξίδι στην Ελλάδα» από τις εκπαιδευτικούς κα Κυριαζοπούλου Ειρήνη (Δ1) και κα Γκέκα Αμαλία (Δ2). Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε με στόχο την πολυδιάστατη γνωριμία των μαθητών/τριών με την Ελλάδα, την ιστορία, τη γεωγραφία, τον πολιτισμό, τη φύση και την παράδοσή της, μέσω μιας διαθεματικής και βιωματικής μαθησιακής εμπειρίας.
Η εκπαιδευτική μας προσέγγιση εστίασε στην καλλιέργεια περιβαλλοντικής και πολιτιστικής συνείδησης, μέσα από τη βαθύτερη γνωριμία των μαθητών/τριών με την πατρίδα τους. Επιδιώχθηκε να μπορούν να αναγνωρίζουν και να περιγράφουν τόσο το φυσικό όσο και το ανθρωπογενές περιβάλλον της Ελλάδας, να εντοπίζουν βασικά γεωγραφικά και ιστορικά χαρακτηριστικά, αλλά και να αναπτύξουν την ικανότητα αναζήτησης και αξιοποίησης πληροφοριών από διάφορες πηγές.
Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ”






