Εκπαιδευτική επίσκεψη στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης

Μία εποικοδομητική επίσκεψη στον Παρθενώνα πραγματοποίησαν οι μαθητές/τριες της Δ΄ τάξης του 12/Θ Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων, στις 21 Μαρτίου 2025.

 Υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών  κας Γκέκα Αμαλίας , κας Κυριαζοπούλου Ειρήνης, κας. Δασούλα Ελένης, κας. Παπαδοπούλου Ελένης και της έμπειρης ξεναγού, οι μαθητές/τριες περιηγήθηκαν στον αρχαιολογικό  χώρο θαυμάζοντας τα λαμπρά μνημεία της κλασικής εποχής που αποτελούν μέρος της ιστορίας και του πολιτισμού μας.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Εκπαιδευτική επίσκεψη στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης”

Οι ιππότες της ελευθερίας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης και την Επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, οι μαθητές/τριες της Δ΄ τάξης και οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων κα. Κυριαζοπούλου Ειρήνη και κα. Γκέκα Αμαλία παρακολούθησαν στα μέσα Μαρτίου τη διαδικτυακή εκδήλωση με τίτλο ” Οι ιππότες της ελευθερίας” που διοργάνωσαν οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ.  


Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν στον χρόνο και να μάθουν ακολουθώντας τα χνάρια της Ιστορίας:  για τη ζωή στα Επτάνησα και στην επαναστατημένη Ελλάδα τον 19ο αιώνα, για τους δύο ιππότες: τον Διονύσιο Σολωμό και τον Νικόλαο Μάντζαρο, για τη δημιουργική τους συνάντηση και τη φιλία τους, για τη μελοποίηση του Εθνικού μας Ύμνου και το όνειρο της ελεύθερης και ανεξάρτητης Ελλάδας.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Οι ιππότες της ελευθερίας”

Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου

Η 1η Φεβρουαρίου ορίστηκε ως Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου στην Ελλάδα. Η συγκεκριμένη ημέρα αφιερώνεται στη διοργάνωση αθλητικών δράσεων με στόχο την αλλαγή της οπαδικής κουλτούρας και την προώθηση του γενικότερου φίλαθλου πνεύματος.

Με αφορμή τη μέρα αυτή και με κεντρικό σύνθημα «Η καρδιά του αθλητισμού είσαι ΕΣΥ, καμία φανέλα πάνω από τη ΖΩΗ» οι μαθητές/τριες του Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων συμμετείχαν ενεργά σε αθλητικές δράσεις που διοργάνωσαν οι εκπαιδευτικοί φυσικής αγωγής κος. Παπαθανασίου Κωνσταντίνος και κος Λουκάς Αλβέρτος Κωνσταντίνος.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου”

Ασφαλώς Ποδηλατώ στην Πραξη!

Οι μαθητές/τριες της Δ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων επισκέφτηκαν την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2025 το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Σείριος με τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων τους κ. Κυριαζοπούλου Ειρήνη και κ. Γκέκα Αμαλία για να πραγματοποιήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ασφαλώς Ποδηλατώ στην Πράξη».

Το «Ασφαλώς Ποδηλατώ στην Πράξη» είναι ένα  εκπαιδευτικό πρόγραμμα που έχει ως στόχο  την προώθηση της ασφαλούς ποδηλασίας μέσα από καινοτόμες διαδραστικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες που συνδυάζουν την ομαδοσυνεργατική μάθηση, καθώς και την πρακτική εξάσκηση σε συνθήκες δρόμου στο ασφαλές περιβάλλον του Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής Σείριος, της Νέας Οδού, σε συνεργασία με την έμπειρη ομάδα του Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» .

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Ασφαλώς Ποδηλατώ στην Πραξη!”

Επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων

Εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες της Στ ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων

Την Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2025 οι μαθητές/τριες της Στ΄ τάξης και των δύο τμημάτων του σχολείου μας συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς τους κ. Κυριάκο Γεώργιο, κ. Σταυρίδη Παναγιώτη και τη διευθύντρια κα Ντούρμα Ελένη επισκέφτηκαν το Ελληνικό Κοινοβούλιο στην Αθήνα.

Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στον εσωτερικό χώρο της Βουλής των Ελλήνων γνωρίζοντας τη μακρά του ιστορία και την αναπόσπαστή του σύνδεση με την πορεία του σύγχρονου ελληνικού κράτους.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων”

Χριστουγεννιάτικες νότες!

Η μαγεία των Χριστουγέννων απλώθηκε σαν ένα απαλό πέπλο στο σχολείο μας! Χριστουγεννιάτικες νότες ακούστηκαν από άκρη σε άκρη στη σχολική μας μονάδας.

Την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ τάξης του σχολείου μας παρουσίασαν με ιδιαίτερη ανυπομονησία τη χριστουγεννιάτικη γιορτή που δημιούργησαν μαζί με τις δασκάλες τους κ. Αθανασού Ευαγγελία (Α1), κ. Παζαρλή Αγγελική (Α2) και την μουσικό κ. Ψειροπούλου Μαρία.

Στο κλειστό θέατρο «Δημοσθένης Λιάπης» τα στολίδια ζωντάνεψαν, στόλισαν το δέντρο και έδωσαν τις ευχές τους. Μπάλες, Φωτάκια, Καμπανούλες, το Αστέρι, άγγελοι, χιονούλες και άλλοι, χόρεψαν και τραγούδησαν ελληνικά… χριστουγεννιάτικα τραγούδια και κάλαντα.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Χριστουγεννιάτικες νότες!”

Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία

Ζωγραφιά μαθητή της Δ΄2 τάξης

Η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, το 1992, ανακήρυξε την 3η Δεκεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, δίνοντάς μας την ευκαιρία κατανόησης σε θέματα αναπηρίας και ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία.

Είναι μια μέρα που μας υπενθυμίζει την υποχρέωση διασφάλισης της ισότιμης πρόσβασης όλων των μαθητών/τριών στην εκπαίδευση, βασιζόμενοι στις  αρχές της ενταξιακής εκπαίδευσης.

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία ( 3 Δεκεμβρίου ) στο Δημοτικό σχολείο Οινοφύτων έγιναν δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης σε όλες τις τάξεις από την Ψυχολόγο του σχολείου μας κ. Καλλιώρα Ηλιάνα και την Κοινωνική Λειτουργό κ. Αγιοργίτη Μαρία, τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2024.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία”

“Μίλα μου”

Οι μαθητές/τριες της Γ΄ και Δ΄ τάξης με τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων κ. Κύρλα Μαργαρίτα (Γ1), κ. Φίλιο Δημήτριο ( Γ2), κ. Κυριαζοπούλου Ειρήνη (Δ1) και κ. Γκέκα Αμαλία (Δ2) του σχολείου μας έζησαν μια ξεχωριστή εμπειρία συμμετέχοντας στην παρουσίαση του βιβλίου ” Μίλα μου” της συγγραφέως παιδικών βιβλίων Μαρίνας Γιώτη, την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024.

Το βιβλίο “Μίλα μου” αναφέρεται στα συναισθήματα που κλείνονται μέσα μας και με τον καιρό μας επιβαρύνουν, όπως το άγχος, η θλίψη, ο φόβος, αλλά και στη διαχείρισή τους.

Η συγγραφέας Μαρίνα Γιώτη μίλησε στις καρδιές των παιδιών με την τρυφερή ιστορία της Αν.

Συνεχίστε την ανάγνωση του ““Μίλα μου””

Οι μικροί σωτήρες της ΜΑΓΕΙΑΣ!

Οι μαθητές/τριες της Δ ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων φέτος είχαν μια δύσκολη αποστολή να βοηθήσουν τον Άγιο Βασίλη που έπεσε στην παγίδα της οθόνης.

Ο Άγιος Βασίλης ξεκίνησε να ασχολείται με το κινητό του και σταμάτησε να διαβάζει τα γράμματα των παιδιών….

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Οι μικροί σωτήρες της ΜΑΓΕΙΑΣ!”

ΣΥΡΑΝΟ

Ζωγραφιά μαθήτριας της Δ΄2 τάξης

Οι μαθητές/τριες όλων των τάξεων του Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μας μονάδας επισκέφτηκαν το θέατρο “Χώρα” στην Αθήνα για να παρακολουθήσουν τη θεατρική παράσταση ” Συρανό”, την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2024.

Η θεατρική παράσταση ” Συρανό” αναφέρονταν στην υπέροχη ιστορία του Συρανό, του ήρωα με την τεράστια μύτη που ονειρευόταν να πάει στο φεγγάρι και τα κατάφερε. Μια συναρπαστική ιστορία που μιλούσε για την αξία της φιλίας, την ομορφιά της διαφορετικότητας και τη δύναμη της αγάπης.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΣΥΡΑΝΟ”