
Οι μαθητές/τριες όλων των τάξεων του σχολείου μας παρακολούθησαν διαδικτυακή ξενάγηση από μέλη της ΑΝΙΜΑ – Σύλλογος Προστασίας Άγριας Ζωής.
Η ΑΝΙΜΑ είναι σωματείο που ιδρύθηκε το 2005, από ανθρώπους με πολύχρονη εμπειρία στην περίθαλψη άγριων ζώων στην Ελλάδα, καθώς και από κτηνιάτρους, βιολόγους, δασολόγους και φίλους της φύσης και της άγριας ζωής.
Κύρια δραστηριότητα της ΑΝΙΜΑ είναι η περίθαλψη και επανένταξη άγριων ζώων στο φυσικό τους περιβάλλον.
Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΙΜΑ”










