ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΙΜΑ

Ζωγραφιά μαθητή της Δ΄ τάξης

Οι μαθητές/τριες όλων των τάξεων του σχολείου μας παρακολούθησαν διαδικτυακή ξενάγηση από μέλη της ΑΝΙΜΑ – Σύλλογος Προστασίας Άγριας Ζωής.

Η ΑΝΙΜΑ  είναι σωματείο που ιδρύθηκε το 2005, από ανθρώπους με πολύχρονη εμπειρία στην περίθαλψη άγριων ζώων στην Ελλάδα, καθώς και από κτηνιάτρους, βιολόγους, δασολόγους και φίλους της φύσης και της άγριας ζωής.

Κύρια δραστηριότητα  της ΑΝΙΜΑ είναι η περίθαλψη και επανένταξη άγριων ζώων στο φυσικό τους περιβάλλον. 

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΞΕΝΑΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΙΜΑ”

ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ

Την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024 οι μαθητές/τριες της Ε’ τάξης συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς κ. Αντίοχο Βασίλειο, κ. Παπαστεργίου Ευμορφία και κ. Δασούλα Ελένη επισκέφτηκαν το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας για να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Οι ήρωες του πλανήτη” με θέμα την κλιματική αλλαγή.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ”

ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ- 17η ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1973

Την Παρασκευή, στις 15 Νοεμβρίου 2024, οι μαθητές/τριες της Πέμπτης τάξης του σχολείου μας παρουσίασαν τη γιορτή για την Επέτειο της Εξέγερσης του Πολυτεχνείου, την οποία προετοίμασαν με πολλή αγάπη σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων τους, κ. Παπαστεργίου Ευμορφία, κ. Αντίοχο Βασίλειο και την μουσικό μας κ. Ψειροπούλου Μαρία.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ- 17η ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1973”

Παιχνίδια δράσης

Οι μαθητές/τριες της Β΄ και της Στ΄ τάξης υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής κ. Λουκά Αλβέρτου Κωνσταντίνου, στα πλαίσια του μαθήματος Φυσικής αγωγής, πραγματοποίησαν παιχνίδια δράσης που συνδυάζουν τη διασκέδαση με την εξάσκηση των κινητικών τους δεξιοτήτων καθώς και την καλλιέργεια της φαντασίας.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Παιχνίδια δράσης”

ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ ΤΗΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ALPHA BANK

Οι εκπαιδευτικοί της Δ΄ τάξης του σχολείου μας κ. Γκέκα Αμαλία και κ. Κυριαζοπούλου Ειρήνη συνεργάστηκαν με την Νομισματική Συλλογή της Alpha Bank,η οποία μας δάνεισε μουσειοβαλίτσες για την πραγματοποίηση δύο εκπαιδευτικών προγραμμάτων στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας με θέμα :

Α) ” Νόμισμα και Συναλλαγές. Από το χθες στο σήμερα”

Β) Νόμος -Νομίζω- Νόμισμα

Σκοπός μας ήταν να εξοικειωθούν οι μαθητές/τριες μας  με το νόμισμα ως μέσο συναλλαγής, αλλά και με την ιστορία του. Να αποκτήσουν την πρώτη τους επαφή με τον οικονομικό αλφαβητισμό καθώς και να κατανοήσουν τις σύγχρονες οικονομικές επιλογές και τη διαχείρισή τους.  

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ ΤΗΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ALPHA BANK”

Η μυστική γλώσσα των δέντρων

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων επισκέφτηκαν το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος για να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα <<Η μυστική γλώσσα των δέντρων >>, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς κ. Κύρλα Μαργαρίτα, κ. Φίλιο Δημήτριο και κ. Παπαδοπούλου Ελένη.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Η μυστική γλώσσα των δέντρων”

Γνωρίζω τη γειτονιά μου

Στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος “Γνωρίζω την γειτονιά μου” και του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Η φιλιά κερδίζει τη βία”, οι μαθητές/τριες της Β2 τάξης με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού του τμήματος κ. Μπαρδέλη Αθανασία, διεκπεραίωσαν με επιτυχία την παρακάτω δράση γνωρίζοντας τις γλώσσες όλων των χωρών.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Γνωρίζω τη γειτονιά μου”

Επέτειος Εθνικής Εορτής 28ης Οκτωβρίου 1940

Αφίσα από τους μαθητές/τριες της Δ΄ τάξης

Οι μαθητές/τριες της Γ΄ και Δ΄ τάξης του σχολείου μας με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών των τμημάτων κ. Κύρλα Μαργαρίτα, κ. Φίλιο Δημήτριο, κ. Κυριαζοπούλου Ειρήνη, κ. Γκέκα Αμαλία και τη μουσικό κ. Ψειροπούλου Μαρία διοργάνωσαν εκδήλωση για να τιμήσουν τους ήρωες του 1940, την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Επέτειος Εθνικής Εορτής 28ης Οκτωβρίου 1940”

Εκπαιδευτική εκδρομή στο Οινοποιείο – Μουσείο “Κτήμα Τζιβάνη”

Την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2024, στα πλαίσια των εκπαιδευτικών εκδρομών, τα τμήματα Α1, Α2, Β1 και Β2 του Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων, με συνοδούς τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων, Παζαρλή Αγγελική, Αθανασού Ευαγγελία, Ζέρβα Βασιλική, Μπαρδέλη Αθανασία, καθώς και τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, Δέδογλου Όλγα, Χασάνδρα Δήμητρα και Λουκά Αλβέρτο Κωνσταντίνο, πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στο Οινοποιείο-Μουσείο “Κτήμα Τζιβάνη” στη Ριτσώνα Αυλίδας στην Εύβοια.

Στόχος της εκπαιδευτικής επίσκεψης ήταν η πληροφόρηση των μαθητών/τριών σχετικά με το αμπέλι και τα προϊόντα του, καθώς και των οινοπαραγωγικών διαδικασιών.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Εκπαιδευτική εκδρομή στο Οινοποιείο – Μουσείο “Κτήμα Τζιβάνη””

Αθλούμαστε Μαζί! Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή!

Αφίσα από τους μαθητές/τριες της Α1 τάξης. Εκπαιδευτικός τμήματος: Αθανασού Ευαγγελία

Οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων εόρτασαν την  11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024, υλοποιώντας αθλητικές δράσεις/δραστηριότητες και εκδηλώσεις, εντός του σχολικού χώρου, την Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2024, καθόλη την διάρκεια του σχολικού ωραρίου.

Σκοπός των δράσεων/δραστηριοτήτων ήταν να αναδειχθούν τα οφέλη και η σημασία της φυσικής δραστηριότητας, της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής.

Διοργανωτές των αθλητικών δραστηριοτήτων ήταν οι εκπαιδευτικοί της φυσικής αγωγής, κ. Λουκάς Αλβέρτος Κωνσταντίνος και ο κ. Παπαθανασίου Κωνσταντίνος.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Αθλούμαστε Μαζί! Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή!”