
Πρόσκληση γιορτής



Λένε ότι κάθε ταξίδι το ζεις τρεις φορές…
Όταν το ονειρεύεσαι..
Όταν το ζεις… και
όταν το θυμάσαι…
Έτσι κι εμείς τη φετινή σχολική χρονιά αποφασίσαμε να ταξιδέψουμε σε όλον τον κόσμο!!
| Από το Μεξικό , στην Αίγυπτο και από τα Βραχώδη Όρη, στην Ιαπωνία……. Με ένα διαβατήριο και μια άδεια βαλίτσα στο χέρι ταξιδέψαμε σε όλες τις ηπείρους της γης. Ως μικροί εξερευνητές γνωρίσαμε χώρες, λαούς, πολιτισμούς, μνημεία. Εξερευνήσαμε το φυσικό περιβάλλον. Συζητήσαμε για τις ανθρώπινες παρεμβάσεις και τις μεταβολές στην επιφάνεια της γης… Σιγά σιγά η βαλίτσα μας γέμισε με αναμνηστικά από το κάθε μέρος της ερευνάς μας… |

Οι μαθητές/ τριες του Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων σας παρουσιάζουν το τέταρτο τεύχος της σχολικής εφημερίδας και σας εύχονται ” Καλό Καλοκαίρι ” !!
Δ-ΤΕΥΧΟΣΚαλή πλοήγηση!

Οι μαθητές/ τριες της Στ ΄ τάξης σας παρουσιάζουν το τέταρτο και τελευταίο μέρος των ομαδικών και ατομικών δημιουργιών τους στο μάθημα της γλώσσας!
Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ , ΤΕΤΑΡΤΟ ΜΕΡΟΣ”
Μαθαίνω μέσα από την άθληση!!
Οι εκπαιδευτικοί φυσικής αγωγής, κα. Αμαλία Τσιαφούτη και κα. Βασιλική Γριζανίτη διοργάνωσαν αγώνα χάντμπολ με τους μαθητές/ τριες της Ε΄ και Στ ΄ τάξης .
Η αθλητική παιδεία διδάσκεται κι έτσι τα παιδιά μας στέλνουν το δικό τους μήνυμα για ευγενή άμιλλα στον αθλητισμό και τη ζωή.
Συνεχίστε την ανάγνωση του “Αγώνας Χάντμπολ”
Διοργανώτριες των αθλητικών δράσεων : κα. Αμαλία Τσιαφούτη , κα. Βασιλική Γριζανίτη.

Διοργανώτριες των αθλητικών δραστηριοτήτων : κα. Αμαλία Τσιαφούτη , κα. Βασιλική Γριζανίτη.



Διοργανωτές της εικαστικής έκθεσης είναι η ομάδα δράσης ” Ενδυνάμωση κλίματος, αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης και σεβασμού της διαφορετικότητας” , απαρτιζόμενη από τους εκπαιδευτικούς : κ. Αντίοχο Βασίλειο , κα. Γερογιάννη Γεωργία, κα. Γκέκα Αμαλία και κα. Κατερίνα Κυριαζοπούλου και η ομάδα δράσης “Σχέσεις Σχολείου – Οικογένειας ” , απαρτιζόμενη από τους εκπαιδευτικούς: κα. Αθανασία Μπαρδέλη, κα. Έλενα Δασοπούλου, κα. Αποστόλου Μαρία και κα. Αθηνά Λιάκου.
Σας περιμένουμε με χαρά!

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και του μαθήματος της Γλώσσας, οι μαθητές/τριες του Ε2 ασχολήθηκαν με τον πλανήτη Άρη.
Είδαν σχετικά βίντεο και εντόπισαν πληροφορίες σχετικά με τις πιο σύγχρονες έρευνες. Η κάθε ομάδα φαντάστηκε, έγραψε και εικονογράφησε τη ζωή στον Άρη.
Τέλος, δημιουργήσαμε ένα βιβλίο με τα έργα όλων των ομάδων.
Συνεχίστε την ανάγνωση του “Η ζωή στον Άρη”Στο πλαίσιο του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, οι μαθητές και μαθήτριες του τμήματος Ε΄2 ασχολήθηκαν με το πρόβλημα της φτώχειας, η εξάλειψη της οποίας αποτελεί τον πρώτο από τους 17 Παγκόσμιους στόχους των Ηνωμένων Εθνών.
Μεταξύ άλλων, αναζήτησαν πληροφορίες και δημιούργησαν μία ενημερωτική αφίσα, με την οποία συμμετείχαν στον 6ο Σχολικό Διαγωνισμό για τους 17 Παγκόσμιους Στόχους “Bravo Schools 2023 – Δημιουργούμε έναν καλύτερο κόσμο”.

Συγχαρητήρια και καλή επιτυχία στα παιδιά!
Δασκάλα: Ουρανία- Ερατώ Ράμμου