
Τη Δευτέρα 15 Μαΐου 2023, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης μαζί με τους εκπαιδευτικούς, κ. Φίλιο Δημήτρη, κα. Κυριαζοπούλου Κατερίνα και κα. Μπαρδέλη Αθανασία του Δημοτικού σχολείου Οινοφύτων πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στο μουσείο του Ο.Τ.Ε. στην Κηφισιά.
Συνεχίστε την ανάγνωση του “Επίσκεψη στο Μουσείο του Ο.Τ.Ε”











