ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ – ΤΡΙΤΟ ΜΕΡΟΣ

Ζωγραφιά του μαθητή Αρτζούν, Στ ΄2 τάξη

Οι μαθητές/ τριες της Στ΄ τάξης σας παρουσιάζουν το τρίτο μέρος των ομαδικών και ατομικών δημιουργιών τους στο μάθημα της γλώσσας!

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ – ΤΡΙΤΟ ΜΕΡΟΣ”

« Κούλα , Κούλα, μια πλαστικοσακούλα » – Οικολογικό παραμύθι

Οι μαθητές / τριες της Δ΄1 τάξης σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό της τάξης, κ. Κατερίνα Κυριαζοπούλου, στα πλαίσια του μαθήματος των εργαστηρίων δεξιοτήτων , δημιούργησαν το δικό τους οικολογικό παραμύθι με τίτλο: « Κούλα, Κούλα, μια πλαστικοσακούλα » .

Συνεχίστε την ανάγνωση του “« Κούλα , Κούλα, μια πλαστικοσακούλα » – Οικολογικό παραμύθι”

12ος Μαραθώνιος Ανάγνωσης ” Ο μαγικός περίπατος της Άλκης Ζέη: 100 χρόνια από τη γέννησή της”

Σκεπτόμενοι την αξία ενός βιβλίου..

Τα βιβλία αποτελούν πηγή πνευματικού πλούτου, γλωσσικής καλλιέργειας, πληροφόρησης. Δίνουν «τροφή» και εξάπτουν τη φαντασία μας …. Συμβάλλουν στη μόρφωση του παιδιού γιατί διαδίδουν τις γνώσεις, τις ιδέες, την πνευματική κληρονομιά του παρελθόντος. Τα παιδιά μαθαίνουν να αναγνωρίζουν και να αποδέχονται τα συναισθήματά τους, διαμορφώνουν την προσωπικότητάς τους. Καλλιεργούν τις ψυχικές τους δυνάμεις, την ελπίδα, την αισιοδοξία. Τα βιβλία μας ταξιδεύουν…

Το δικό τους ταξίδι ξεκίνησαν οι μαθητές/ τριες της Στ΄ τάξης….

Oι μαθητές/ τριες της Στ΄ τάξης σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των τάξεών τους, κ. Αμαλία Γκέκα και κ. Γεώργιο Κυριάκο , συμμετέχουν στον φετινό 12ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης ” Ο μαγικός περίπατος της Άλκης Ζέη: 100 χρόνια από τη γέννησή της” που διοργανώνουν οι εκδόσεις Μεταίχμιο , αφιερωμένο στα 100 χρόνια από τη γέννηση της συγγραφέως.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “12ος Μαραθώνιος Ανάγνωσης ” Ο μαγικός περίπατος της Άλκης Ζέη: 100 χρόνια από τη γέννησή της””

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ – 6 ΜΑΡΤΙΟΥ

Οι μαθητές/ τριες και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας ευαισθητοποιημένοι από τα αυξανόμενα περιστατικά βίας στις σχολικές κοινότητες, υλοποίησαν διάφορες δράσεις την εβδομάδα , Δευτέρα 6 έως Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023 , θέλοντας να ενώσουν τις φωνές τους και να περάσουν  μηνύματα συμπερίληψης, φιλίας και εναντίωσής τους σε κάθε μορφή βίας.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ – 6 ΜΑΡΤΙΟΥ”

Εκδρομή στο Μουσείο Ακρόπολης

Την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023, οι μαθητές/ τριες της Ε ΄ τάξης του σχολείου μας συνοδευόμενοι από τους/τις εκπαιδευτικούς των τάξεών τους επισκέφτηκαν το Μουσείο Ακρόπολης.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Εκδρομή στο Μουσείο Ακρόπολης”

Σχολική βιβλιοθήκη

Τον Φεβρουάριο του σχολικού έτους 2022-2023 υλοποιήθηκε ένας από τους στόχους της σχολικής μας μονάδας που αφορά στη δημιουργία και λειτουργία της σχολικής βιβλιοθήκης. Διαμορφώθηκε νέα αίθουσα όπου τοποθετήθηκαν τα υπάρχοντα βιβλία και προστέθηκαν νέα.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Σχολική βιβλιοθήκη”

Μαθαίνω για τη διατροφή στη σχολική ηλικία

Την Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2023 οι μαθητές/ τριες της Ε ΄ και Στ ΄ τάξης του σχολείου μας μαζί με τους εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων τμημάτων, ( κ. Αμαλία Γκέκα, κ. Βασίλη Αντίοχο , κ Γεώργιο Κυριάκο και κ. Ουρανία -Ερατώ Ράμμου) παρακολούθησαν τη διαδικτυακή δράση, που διοργάνωσε το ΚΕΠΕΑ Ιεράπετρας Νεάπολης σε συνεργασία με το ΕΛΜΕΠΑ τμήμα Επιστημών Διατροφής και Διαιτολογίας με θέμα:
«Μαθαίνω για τη διατροφή στη σχολική ηλικία» .

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Μαθαίνω για τη διατροφή στη σχολική ηλικία”

Χορεύοντας …. Τις Απόκριες!

Την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2023 οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας, τις (2) δυο τελευταίες διδακτικές ώρες, σε συνεργασία με τις εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής, κα Γριζανίτη Βασιλική και κα Τσιαφούτη Αμαλία , παρουσίασαν αποκριάτικους και παραδοσιακούς χορούς, καλωσορίζοντας έτσι τη Σαρακοστή!!

Παρακάτω ενδεικτικό φωτογραφικό υλικό:

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Χορεύοντας …. Τις Απόκριες!”

Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση

 Στα πλαίσια του προγράμματος καλλιέργειας δεξιοτήτων,  φέτος ,  οι μαθητές / τριες της Στ ΄ τάξης σε συνεργασία με τους μαθητές/ τριες  της Γ΄ τάξης και τους εκπαιδευτικούς των τάξεων : κ.  Γεώργιο Κυριάκο ( Στ ΄ 1 ), κ. Αμαλία Γκέκα ( Στ ΄  2) , κ. Χρυσούλα- Βασιλική Δημητρίου ( Γ΄ 1) , κ. Αθηνά Λιάκου ( Γ΄ 2 )  ασχολήθηκαν με την πρώτη θεματική ενότητα «Ζω καλύτερα – Ευ ζην » , με υποθεματική : « Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση ».

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Γνωρίζω το σώμα μου – Σεξουαλική διαπαιδαγώγηση”