Οι αξίες της Ζωής και η Αποδοχή της Διαφορετικότητας

Η ομάδα δράσης του Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων ” Ενδυνάμωση κλίματος, αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης και σεβασμού της διαφορετικότητας ” απαρτιζόμενη από τους εκπαιδευτικούς : Αντίοχο Βασίλη, Γερογιάννη Γεωργία, Γκέκα Αμαλία και Κυριαζοπούλου Κατερίνα και η ομάδα δράσης ” Σχέσεις Σχολείου- Οικογένειας” απαρτιζόμενη από τους εκπαιδευτικούς : Αποστόλου Μαρία ,Δασοπούλου Έλενα , Λιάκου Αθηνά και Αθανασία Μπαρδέλη, σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας «ΠΡΟΤΑΣΗ ΖΩΗΣ» , πραγματοποίησε συνάντηση με τους γονείς -κηδεμόνες του σχολείου μας , όπου δόθηκε η δυνατότητα στους γονείς να συζητήσουν για τις Αξίες της ζωής και την αποδοχή της διαφορετικότητας.

Η συνάντηση έλαβε μέρος στον χώρο του σχολείου την Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2023 . Συντονίστρια της συνάντησης ήταν η κ. Ειρήνη Λύγγου , Κοινωνιολόγος- Στέλεχος Πρόληψης της «ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΖΩΗΣ».

Παρακάτω ενδεικτικό φωτογραφικό υλικό:

Εκπαιδευτικές δραστηριότητες για την αποδοχή της διαφορετικότητας

Η ομάδα δράσης του σχολείου μας ” Ενδυνάμωση κλίματος, αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης και σεβασμού της διαφορετικότητας ” απαρτιζόμενη από τους εκπαιδευτικούς : Αντίοχο Βασίλη, Γερογιάννη Γεωργία, Γκέκα Αμαλία και Κυριαζοπούλου Κατερίνα , στα πλαίσια συνεργασίας και δικτύωσης με τοπικούς φορείς και κοινωνικές δομές της περιοχής μας, υλοποίησε με το κέντρο πρόληψη των εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας Ν. Βοιωτίας «ΠΡΟΤΑΣΗ ΖΩΗΣ» σε συνεργασία με τον ΟΚΑΝΑ, βιωματικά εργαστήρια στους  μαθητές/ τριες των τάξεων Α, Β , Δ και Ε.

Οι συναντήσεις ήταν 2 ώρες ανά τμήμα και πραγματοποιήθηκαν τις ημερομηνίες 16 και 23 Ιανουαρίου 2023.

Η θεματολογία της παρέμβασης ήταν η αποδοχή της διαφορετικότητας μέσα από την φιλία και την σχέση μου με τους συνομηλίκους. Το στέλεχος πρόληψης και κοινωνιολόγος του κέντρου Ειρήνη Λύγγου, που συντόνισε τα εργαστήρια μέσα από παιχνίδια γνωριμίας και ασκήσεις ενεργοποίησης της ομάδας συζήτησε με τα παιδιά τις απόψεις τους.

Στη συνέχεια μετά την αφήγηση ενός παραμυθιού, σε μικρές ομάδες  δούλεψαν ” τι είναι αυτό που προσφέρω σε έναν φίλο και τι είναι αυτό που περιμένω” .

Παρακάτω ενδεικτικό φωτογραφικό υλικό:

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του  Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας «ΠΡΟΤΑΣΗ ΖΩΗΣ» σας προσκαλεί σε μία συνάντηση όπου θα δοθεί η δυνατότητα στους γονείς να συζητήσουν για τις Αξίες της ζωής και την αποδοχή της διαφορετικότητας.

Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί στον χώρο του σχολείου ημέρα Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2023 και ώρα 17.30. Την συνάντηση θα συντονίζει η Ειρήνη Λύγγου Κοινωνιολόγος- Στέλεχος Πρόληψης της «ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΖΩΗΣ».

Σας περιμένουμε όλους!

Άρωμα ……. Χριστουγέννων !!!

Λίγο πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων οι μαθητές/ τριες του σχολείου βίωσαν τα έθιμα και έγιναν πρωταγωνιστές/ στριες ευχάριστων δράσεων.

Ζωγραφιά της μαθήτριας της Στ΄1 τάξης, Ετελβίνα
Συνεχίστε την ανάγνωση του “Άρωμα ……. Χριστουγέννων !!!”

ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ – ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ

Οι μαθητές/ τριες της Στ΄ τάξης σας παρουσιάζουν το δεύτερο μέρος των ομαδικών και ατομικών δημιουργιών τους στο μάθημα της γλώσσας!

Ενότητα 5η – 17η Νοέμβρη

Κολλάζ – ομαδική εργασία των μαθητών / τριών της Στ ΄ τάξης με αφορμή τη γιορτή του Πολυτεχνείου
Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ – ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ”

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Οι μαθητές/ τριες όλων των τάξεων του Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση ” Ομήρου Οδύσσεια” της Κάρμεν Ρουγγέρη στο Christmas theater.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ”

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΣΤΑΔΙΟ – ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟ

Οι μαθητές/ τριες της Ε΄ τάξης και του Τμήματος Υποδοχής που απαρτίζεται με μαθητές/τριες από τη Δομή Φιλοξενίας Προσφύγων Οινοφύτων επισκέφτηκαν το Παναθηναϊκό (Καλλιμάρμαρο) στάδιο !

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΣΤΑΔΙΟ – ΚΑΛΛΙΜΑΡΜΑΡΟ”

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Η 3η Δεκεμβρίου έχει καθιερωθεί από τον ΟΗΕ ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. Είναι μια ημέρα ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία. Είναι μια μέρα που υπογραμμίζει την αναγκαιότητα διασφάλισης της ισότιμης πρόσβασης όλων των μαθητών/τριών στην εκπαίδευση, καλλιέργειας του σεβασμού και καταπολέμησης κάθε μορφής διακρίσεων και αποκλεισμών.

Με αφορμή αυτήν την ημέρα  , την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2022 οι μαθητές/ τριες , το εκπαιδευτικό προσωπικό και οι γονείς – κηδεμόνες του σχολείου μας , ένωσαν τις φωνές τους, στέλνοντας ένα μήνυμα ενότητας, αλληλεγγύης και αλληλοσεβασμού.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία”