Οι μαθητές/ τριες της Στ ΄ 2 τάξης του Δημοτικού σχολείου μας στα πλαίσια του μαθήματος ” Ερευνώ και ανακαλύπτω ” και συγκεκριμένα στην ενότητα ” Αναπνευστικό σύστημα ” , αφού γνώρισαν τα όργανα και τη λειτουργία του συστήματος, σχεδίασαν τις δικές τους αφίσες για τον αντικαπνιστικό αγώνα, θέλοντας να στείλουν το δικό τους μήνυμα….
Ο βασικός στόχος του μαθήματος της
γλώσσας της Στ΄ τάξης σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα είναι να αναπτυχθεί η ικανότητα των μαθητών/ τριών
να επικοινωνούν αποτελεσματικά
(προφορικά και γραπτά) κατανοώντας και παράγοντας διάφορα είδη λόγου και είδη
κειμένων (αφηγηματικά, περιγραφικά, κατευθυντικά) και μέσα στο πλαίσιο αυτό να γίνει δυνατή η
συνειδητοποίηση του γλωσσικού συστήματος.
Οι δραστηριότητες στο συγκεκριμένο
μάθημα με παιγνιώδη μορφή ενεργοποιούν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία του
μαθητή.
Φέτος οι μαθητές/ τριες της Στ ΄ 2 τάξης κάνουν το δικό τους ταξίδι στο μάθημα της γλώσσας!
Δίνουν τίτλο στις δραστηριότητες – δημιουργίες τους :
« ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ »
Ερευνούν , ανακαλύπτουν και δημιουργούν τα δικά τους κείμενα, κολλάζ κ. τ. λ
Η μαθητική ηλεκτρονική εφημερίδα του Δημοτικού Σχολείου μας με τίτλο: ” Πολύχρωμες Φωνές” , είναι και πάλι μαζί σας!!!!
Η εφημερίδα οραματίστηκε και σχεδιάστηκε στην αρχή του σχολικού έτους 2021-2022 από τους εκπαιδευτικούς: κ. Αντίοχο Βασίλειο , κ. Γερογιάννη Γεωργία, κ. Γκέκα Αμαλία , κ. Κατερίνα Κυριαζοπούλου και κ. Κυριάκο Γεώργιο της ομάδας δράσης για την ” Ενίσχυση συνεργασίας, βελτίωση των σχέσεων και πρόληψη αρνητικών συμπεριφορών μαθητών / τριών μεταξύ τους ” και θα συνεχιστεί και φέτος με θεματολόγιο που επιλέγεται από τους ίδιους τους μαθητές/ τριες σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς τους.
Τον συντονισμό έχουν οι εκπαιδευτικοί : κ. Αντίοχος Βασίλειος , κ. Γερογιάννη Γεωργία, κ. Γκέκα Αμαλία και κ. Κατερίνα Κυριαζοπούλου της ομάδας δράσης ” Ενδυνάμωση κλίματος, αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης και σεβασμού της διαφορετικότητας “.
Οι μαθητές/ τριες γράφουν, διατυπώνουν απόψεις, δημιουργούν και ασχολούνται με δραστηριότητες και θέματα με βάση τα ενδιαφέροντά τους.
Στο πλαίσιο της ενίσχυσης της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και της βιωματικής μάθησης , οι μαθητές/τριες της Στ ‘ τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν ενημερωτική παρουσίαση, σε ζωντανή σύνδεση, από τον εξερευνητή Δρ. Θοδωρή Αναγνωστόπουλο , ο οποίος συμμετέχει σε ωκεανογραφική αποστολή του National Geographic και του Ocean Exploration Trust με τίτλο: «Από την Ακτή ως την Άβυσσο: Εξερευνώντας την υδρόβια κληρονομιά και την ρύπανση από μικροπλαστικά στα κύρια νησιά της Χαβάης».
Η 9η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού έδωσε το έναυσμα σε μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς του Σχολείου μας να αντιληφθούν αλλά και να αναδείξουν τη σημασία της άσκησης και του αθλητισμού στη σωματική, ψυχική και πνευματική υγεία!
Την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022 οι μαθητές/ τριες του σχολείου μας και το εκπαιδευτικό προσωπικό έστειλαν το δικό τους ηχηρό μήνυμα ” ΑΘΛΗΣΗ κάθε μέρα , ΥΓΕΙΑ μια ΖΩΗ ” !!!
Σας ενημερώνουμε ότι κάθε Δευτέρα από τις 8:15π.μ έως τις 12:30μ.μ θα βρίσκονται στο σχολείο Ψυχολόγος και Κοινωνική Λειτουργός, όπου θα μπορείτε να ορίζετε τα ραντεβού σας, είτε μέσω του εκπαιδευτικού της τάξης είτε μετά από τηλεφωνική επικοινωνία.