Στα πλαίσια της αξιολόγησης των Σχολικών μονάδων η ομάδα μας με τίτλο : ” Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στο Τ. Π. Ε και τις Πρώτες βοήθειες ” ασχολήθηκε με την συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις με βιωματικό χαρακτήρα.
Το σχέδιο δράσης που οργανώθηκε από τους εκπαιδευτικούς: Ευγενία Μαλογιάννη, Ανδριάνα Στεργίου, Σταυρούλα Μαστορογιάννη, Ζωγραφιά Χρήστου και Ναστογιάννη Δημήτριο, επικεντρώθηκε στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών του σχολείου κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς στην παροχή Πρώτων Βοηθειών. Τα επιμορφωτικά σεμινάρια που πραγματοποιήθηκαν μετά το πέρας του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών ,έλαβαν χώρα εντός της σχολικής μονάδας και συμμετείχε σε αυτά το σύνολο του εκπαιδευτικού δυναμικού.
Συνεχίστε την ανάγνωση του “Επιμόρφωση στις Πρώτες Βοήθειες”