Οι μαθητές / τριες της Δ΄ και της Ε ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου Οινοφύτων πραγματοποίησαν επίσκεψη στο θεματικό πάρκο ” Μια φορά κι έναν καιρό ” .
Τα παιδιά εμπλούτισαν τις γνώσεις τους για την καθημερινότητα στο χωριό, τον κύκλο των αγροτικών εργασιών τον παλιό καιρό και ήρθαν σε επαφή με τα ζώα του χωριού.
Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ “ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ””



