ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ “ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ”

Οι μαθητές / τριες της Δ΄ και της Ε ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου Οινοφύτων πραγματοποίησαν επίσκεψη στο θεματικό πάρκο ” Μια φορά κι έναν καιρό ” .

Τα παιδιά εμπλούτισαν τις γνώσεις τους για την καθημερινότητα στο χωριό, τον κύκλο των αγροτικών εργασιών τον παλιό καιρό και ήρθαν σε επαφή με τα ζώα του χωριού.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ “ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ””

Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΙΣ 11 ΓΑΤΕΣ

 «Ο Κήπος με τις 11 γάτες» αποτελεί ένα  από τα πολλά προγράμματα που έλαβαν χώρο στο σχολείο μας κατά τη σχολική χρονιά 2021-2022.

Το πρόγραμμα αυτό υλοποιήθηκε και εφαρμόστηκε στα παιδιά της Α’ και Β’ τάξης και συγκεκριμένα στα Α1 και Β1 τμήματα.

Την ευθύνη του προγράμματος την είχαν οι εκπαιδευτικοί: κ. Γερογιάννη Γεωργία και κ. Γκέκα Αμαλία, δασκάλες των αντίστοιχων τμημάτων.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Ο ΚΗΠΟΣ ΜΕ ΤΙΣ 11 ΓΑΤΕΣ”

ΔΕΝΤΡΟΦΥΤΕΥΣΗ

Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος «Το  ‘να χέρι νίβει  τ’  άλλο» του εργαστηρίου δεξιοτήτων « Εθελοντισμός- Διαμεσολάβηση» οι μαθητές/ τριες αποφάσισαν να «βάλουν» το δικό τους λιθαράκι, ώστε να ομορφύνει η αυλή του σχολείου τους.

Η σκέψη έγινε πράξη!!

Οι μαθητές/ τριες της Β  ΄ τάξης και της Ε ΄ τάξης  σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων τους και με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων φύτεψαν οπωροφόρα δέντρα και καλλωπιστικά φυτά. Η κάθε τάξη  «υιοθέτησε»  ένα δεντράκι κι υποσχέθηκε να το φροντίζει…

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΔΕΝΤΡΟΦΥΤΕΥΣΗ”

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

Το πρόγραμμα « Βρέξει, χιονίσει κανένας δεν θα ανησυχήσει» αποτελεί μια εκπαιδευτική δομημένη παρέμβαση στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων , για το περιβάλλον και τις φυσικές καταστροφές.

Σε αυτό το πρόγραμμα πήραν μέρος οι μαθητές / τριες της Β΄ τάξης και

Ε΄  τάξης του  Δημοτικού σχολείου Οινοφύτων σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς : Αμαλία Γκέκα, Βασιλική Παπακώστα, Γεώργιο Κυριάκο, Δημήτριο Φίλιο, Ζωγραφιά Χρήστου, Στέλλα Βαρτζή.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ”

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ

Οι μαθητές/ τριες της Β΄ τάξης στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων με θέμα ” Φυσικές καταστροφές – Πολιτική Προστασία ” επισκέφτηκαν την Πυροσβεστική Υπηρεσία Οινοφύτων.

Οι πυροσβέστες με μεγάλη προθυμία και αγάπη ενημέρωσαν τους μαθητές/ τριες για τις φυσικές καταστροφές, μίλησαν για τρόπους προστασίας καθώς και αντιμετώπισης πυρκαγιών, σεισμών και πλημμύρας.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ”

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΟΙΝΟΦΥΤΩΝ

Οι μαθητές/ τριες της Β΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης του Περιβάλλοντος πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο Οινοφύτων.

Με θαυμασμό και ενδιαφέρον παρατήρησαν όλα τα αντικείμενα του Μουσείου και με αμέριστη προσοχή ακολουθούσαν τις κυρίες του Λαογραφικού Μουσείου σε κάθε αίθουσα.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΛΑΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΟΙΝΟΦΥΤΩΝ”

ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΔΑΣΟΣ

Οι μαθητές/ τριες της Β΄ 1  τάξης του Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων  με αφορμή το πρόγραμμα του εργαστηρίου δεξιοτήτων « Φροντίζω το περιβάλλον –  Φυσικές καταστροφές » εμπνεύστηκαν την παρακάτω ιστορία με τίτλο  «Το μαγικό δάσος » και την κατασκεύασαν  με μορφή κολάζ σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό Αμαλία Γκέκα.

ΚΟΛΑΖ ” ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΔΑΣΟΣ “
Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΔΑΣΟΣ”

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Αρχαίοι Ολυμπιακοί Αγώνες

Ένας Πέρσης αξιωματούχος πριν την μάχη των Πλαταιών λέει στον Μαρδόνιο:

«Μαρδόνιε πως είναι δυνατόν να νικήσουμε αυτούς τους παράξενους ανθρώπους οι οποίοι δεν αγωνίζονται για να κερδίσουν χρυσάφι αλλά μονάχα ένα κλαδάκι αγριελιάς»..

Ποιος λοιπόν πρωτοθέσπισε τους ΟΑ;

Ποιος έκανε την αρχή;;;

Ο μύθος λέει ότι ο Δίας πάλεψε με τον Κρόνο και τον νίκησε. Άλλος μύθος λέει ότι ο Πίσος ιδρυτής της Πίσας έκανε τους αγώνες για να τιμήσει τον Δία που νίκησε τον Κρόνο. Ο τρίτος μύθος λέει για τον Ηρακλή τον Ιδαίο  από την Κρήτη που έβαλε τα αδέρφια του να τρέξουν.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ”

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

Την Πέμπτη 3 Μαρτίου 2022 οι μαθητές/ τριες της κάθε τάξης του Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων , κρατώντας το δικό τους σύνθημα για την εξάλειψη της σχολικής βίας , κατέκλυσαν τον προαύλιο χώρο του σχολείου και με τη δική τους φωνή γνωστοποίησαν σε όλη τη σχολική κοινότητα το μήνυμά τους.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ”