1. Εθελοντισμός, διαμεσολάβηση
Μέσα από τα μάτια του άλλου…
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας: κα.Γερογιάννη Γεωργία (τμήμα Β1), κα. Κοσσυβάκη Ευανθία (τμήμα Β2), κ. Αντίοχος Βασίλειος (Ε1 τμήμα) και κα. Ράμμου Ουρανία-Ερατώ (Ε2 τμήμα), στο πλαίσιο των εργαστηρίων Δεξιοτήτων ασχολήθηκαν με τον εθελοντισμό και την καλλιέργεια και την ανάπτυξη της ενσυναίσθησης, συμπεριλαμβανομένων και των τριών διαστάσεων που την καθορίζουν ως έννοια: γνωστική, συναισθηματική και επικοινωνιακή.

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ”










