ΓΕΥΣΕΙΣ… ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ!!!

Ο Δεκέμβριος, είναι ο πιο αγαπητός μήνας των παιδιών γιατί είναι ο μήνας των γιορτών!

Τον μήνα αυτόν, όλο το σχολείο μας φορά τα γιορτινά του και χαίρεται με τη χαρά των μαθητών/τριών μας. Μικροί μεγάλοι, συμμετέχουμε σε δράσεις κι εκδηλώσεις που αφορούν τα έθιμα των Χριστουγέννων και τα βιώνουμε με ευχάριστο τρόπο .

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΓΕΥΣΕΙΣ… ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ!!!”

ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ- ΤΕΥΧΟΣ 1ο -(ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024)

Η μαθητική ηλεκτρονική εφημερίδα του Δημοτικού Σχολείου μας με τίτλο: ” Πολύχρωμες Φωνές”, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, είναι και πάλι μαζί σας!!!

Οι μαθητές/τριες γράφουν, διατυπώνουν απόψεις, δημιουργούν και ασχολούνται με δραστηριότητες και θέματα με βάση τα ενδιαφέροντά τους.

Αρωγοί στέκονται στο πλάι τους όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας.

Καλή Πλοήγηση!!

Πρώτο-τεύχος-για-τη-σχολική-χρονιά-2023-2024

3η Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, το 1992, ανακήρυξε την 3η Δεκεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, δίνοντάς μας την ευκαιρία κατανόησης σε θέματα αναπηρίας και ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία.

Είναι μια μέρα που μας υπενθυμίζει την υποχρέωση διασφάλισης της ισότιμης πρόσβασης όλων των μαθητών στην εκπαίδευση, βασιζόμενοι στις  αρχές της ενταξιακής εκπαίδευσης.

Η έννοια της ενταξιακής εκπαίδευσης αναφέρεται στη φιλοσοφία της αποδοχής και στην παροχή ενός πλαισίου, μέσα στο οποίο όλα τα παιδιά χωρίς εξαιρέσεις και αστερίσκους, μπορούν να εκτιμηθούν ισότιμα και να αντιμετωπίζονται με σεβασμό.

Σε αυτό το πλαίσιο, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία σχολεία από όλη τη χώρα ενώνουν τις φωνές τους για να στείλουν μήνυμα ενότητας, αλληλεγγύης και αλληλοσεβασμού.

Έτσι και το δικό μας σχολείο με διάφορες δράσεις που υλοποίησε το ΣΤ1′ με εκπαιδευτικό τον κ. Αντίοχο Βασίλη και το ολοήμερο τμήμα του ΣΤ’ και της Ε’ με εκπαιδευτικό την κ. Γερογιάννη Γεωργία, ένωσε τη δική του φωνή κι έστειλε μήνυμα αλληλοσεβασμού!

Συνεχίστε την ανάγνωση του3η Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

17 ΝΟΕΜΒΡΗ – ΓΙΟΡΤΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ- 50 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Πολυτεχνείο, 17 Νοέμβρη 1973

ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ

14 Νοέμβρη 1973

Οι φοιτητές της Αθήνας καταλαμβάνουν το Πολυτεχνείο. 
Σύνθημά τους: ΨΩΜΙ- ΠΑΙΔΕΙΑ- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ- ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ.

Ώρα 7 μ.μ. από 1500 φοιτητές πάρθηκε η απόφαση «να μείνουμε απόψε στο Πολυτεχνείο».
Συγκροτείται Συντονιστική Επιτροπή απ΄ όλες τις σχολές και επιβάλλει έλεγχο σε ανεύθυνα συνθήματα  και μεταδίδει τα δικά της από μεγάφωνα και το μικρό πομπό, αλλά και συγκεντρώνει τρόφιμα, φάρμακα κλπ. Γύρω στο Πολυτεχνείο και χιλιάδες αδούλωτοι Έλληνες τούς συμπαραστέκονται.

Ζωγραφιά για το Πολυτεχνείο από μαθήτρια της Γ2′ τάξης

15 Νοέμβρη 1973

Συνεχίστε την ανάγνωση του “17 ΝΟΕΜΒΡΗ – ΓΙΟΡΤΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ- 50 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ”

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ- 16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

Η Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής είναι μια ημέρα που μας υπενθυμίζει πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε το σώμα μας με υγιεινά και θρεπτικά συστατικά.

Η διατροφή  επηρεάζει την υγεία μας. Τρώγοντας υγιεινά τρόφιμα, όπως φρούτα, λαχανικά, γάλα, και δημητριακά, ενισχύουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα και προστατεύουμε το σώμα μας από ασθένειες. Επισης επηρεάζει την ανάπτυξή μας.

Τα θρεπτικά συστατικά που παίρνουμε από τα τρόφιμα μας, μας βοηθούν να μεγαλώσουμε, να γίνουμε ισχυρότεροι και να έχουμε ενέργεια για να παίξουμε και να μάθουμε.

 Οι μαθητές/τριες του Ε1′ και Ε2′ τμήματος του Δημ. Σχολείου μας, με τους εκπαιδευτικούς τους κ. Μπαρδέλη Αθανασία και κ. Παναγιώτη Σταυρίδη τίμησαν την ημέρα αυτή κάνοντας σχετικές δράσεις.

Παρακάτω ενδεικτικό φωτογραφικό Υλικό:

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ- 16 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ”

4 Οκτωβρίου-Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων

Kάθε χρόνο στις 4 Οκτωβρίου, σε όλο τον κόσμο γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων. Αυτή η ξεχωριστή ημέρα είναι αφιερωμένη στην ευαισθητοποίηση σχετικά με την ευημερία των ζώων, στην υπεράσπιση των δικαιωμάτων των ζώων και στην αναγνώριση του ζωτικού ρόλου που διαδραματίζουν τα ζώα στη ζωή μας.

Στόχος της ημέρας αυτής είναι:

Η Ευαισθητοποίησης: Η παγκόσμια Ημέρα των Ζώων στοχεύει στην ευαισθητοποίηση για θέματα που σχετίζονται με τα ζώα, συμπεριλαμβανομένης της κακοποίησης των ζώων, της καταστροφής των οικοτόπων και της σημασίας των προσπαθειών διατήρησης.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “4 Οκτωβρίου-Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων”

Αποτίμηση εργαστηρίων δεξιοτήτων 2022-2023

Για την Δ’ τάξη

 (μέρος β’)

Η Δ΄τάξη του δημοτικού σχολείου , οι μαθητές και οι μαθήτριες με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών των αντίστοιχων τμημάτων κ. Δημήτριο Φίλιοκα. Κατερίνα Κυριαζοπούλου και κα. Μπαρδέλη Αθανασία, υλοποίησαν τα παρακάτω εργαστήρια δεξιοτήτων με συνεργασία, φαντασία και δημιουργικότητα καθ΄ όλη την διάρκεια του σχολικού έτους… 

Εργαστήριο: «Φροντίζω το περιβάλλον- Οικολογία παγκόσμια φυσική κληρονομιά»

με τίτλο:

«Οι μικροί Οικολόγ(ι)οι»

Στόχοι που τέθηκαν:

· Οι μαθητές/τριες να αναγνωρίσουν τα σκουπίδια που παράγουμε στην τάξη μας, τα υλικά από τα οποία φτιάχνονται και τον κύκλο ζωής τους.

· Να αναπτύξουν δεξιότητες σκέψεις.

· Οι μαθητές/τριες να κατακτήσουν την διαδικασία της ανακύκλωσης.

· Οι μαθητές/τριες να μάθουν πότε πετάμε ένα αντικείμενο που αρχικά μας χρησίμευε και γιατί το πετάμε.

· Οι μαθητές/τριες να μάθουν να επαναχρησιμοποιούν με δημιουργικό τρόπο άχρηστα υλικά.

· Οι μαθητές/τριες να αποκτήσουν οικολογική συνείδηση μέσω της συγγραφής ενός οικολογικού παραμυθιού.

· Οι μαθητές/τριες μέσα από την εφαρμογή « story jumper» , να αναπτύξουν ψηφιακές δεξιότητες και να γνωστοποιήσουν το παραμύθι τους στην ευρύτερη τοπική κοινωνία.

· Οι μαθητές/τριες να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες για ευαισθητοποίηση και να συνθέσουν μια αφίσα.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Αποτίμηση εργαστηρίων δεξιοτήτων 2022-2023”

Αποτίμηση εργαστηρίων δεξιοτήτων  2022-2023 

Για την Δ’ τάξη (μέρος α’)

Η Δ΄τάξη του δημοτικού σχολείου , οι μαθητές και οι μαθήτριες με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών των αντίστοιχων τμημάτων κ. Δημήτριο Φίλιο, κα. Κατερίνα Κυριαζοπούλου και κα. Μπαρδέλη Αθανασία, υλοποίησαν τα παρακάτω εργαστήρια δεξιοτήτων με πολύ συνεργασία, φαντασία και δημιουργικότητα καθ΄ όλη την διάρκεια του σχολικού έτους… 

Πρώτο εργαστήριο « Ευ ζην» με τίτλο:  

«Τρώω Σωστά… Έχω δόντια γερά!» 

Στόχοι που τέθηκαν: 

  •  Οι μαθητές/τριες να ερμηνεύσουν και να κατανοήσουν την αξία των συμμαθητών/τριών ως συνεργατών (κριτική σκέψη), να μετασχηματίσουν τα προσωπικά τους βιώματα μέσα από βιωματικές ασκήσεις (Δημιουργικότητα), να συνεργαστούν (Συνεργασία).  
  • Θα γίνει και καταγραφή των διατροφικών συνηθειών των μαθητών/τριών.  
  • Οι μαθητές/τριες να γνωρίσουν τη διατροφική πυραμίδα. 
  • Να κατανοήσουν τη θρεπτική αξία των τροφών. 
  • Να κατανοήσουν τις υγιεινές και μη υγιεινές τροφές για τα δόντια. Να κατανοήσουν τη μεσογειακή διατροφή.
  •  Οι μαθητές/τριες, να υιοθετήσουν μια υγιεινή διατροφή.  
  • Οι μαθητές/τριες να γνωρίσουν τα όργανα από τα οποία αποτελείται η στοματική κοιλότητα.  
  • Να κατανοήσουν τη λειτουργία του καθενός από αυτά και τη σπουδαιότητά τους. 
  • Οι μαθητές/τριες να έρθουν σε επαφή με επαγγελματίες υγείας, να κατανοήσουν τον ρόλο της προληπτικής ιατρικής και να αντιληφθούν την αξία του σωστού τρόπου βουρτσίσματος των δοντιών.
  • Οι μαθητές/τριες να κατανοήσουν την σπουδαιότητα των δοντιών για την καλή υγεία.
  • Οι μαθητές/τριες να αποτιμήσουν το πρόγραμμα και τις δράσεις όλων των εργαστηρίων.
  • Να προβούν σε παραγωγική, οργανωτική και αναλυτική επεξεργασία των συλλεγμένων δεδομένων των εργαστηρίων.
Συνεχίστε την ανάγνωση του “Αποτίμηση εργαστηρίων δεξιοτήτων  2022-2023 “

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ

Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας- Γνωριμία με Επαγγέλματα

Τίτλος:Επιλέγω  επάγγελμα που μου ταιριάζει

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας: κα. Γερογιάννη Γεωργία (τμήμα Β1),

 κα. Κοσσυβάκη Ευανθία (τμήμα Β2), κα. Δημητρίου Χρυσούλα- Βασιλική (Γ1 τμήμα),  

κα. Λιάκου Αθηνά (Γ2 τμήμα), κ. Κυριάκος Γεώργιος (ΣΤ1)

και κα. Γκέκα Αμαλία (ΣΤ2), στο πλαίσιο των εργαστηρίων Δεξιοτήτων, ασχολήθηκαν με τα επαγγέλματα.

Το επάγγελμα εξασφαλίζει στον άνθρωπο τα προς το ζην, εντάσσει τον επαγγελματία στο κοινωνικό σύνολο ως ικανό και χρήσιμο μέλος, συμβάλλει στην προσωπική και κοινωνική ανάπτυξη. Πρώτιστα, όμως, κάθε επάγγελμα χρειάζεται να συμβάλλει στη βελτίωση της ζωής όλης της ανθρωπότητας.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ”

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Κλιματική Αλλαγή- Φυσικές καταστροφές, Πολιτική
Προστασία

Τίτλος : Σεισμός – και τώρα τι κάνω;

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας: κα.Γερογιάννη Γεωργία (τμήμα Β1), κα. Κοσσυβάκη Ευανθία (τμήμα Β2), κ. Αντίοχος Βασίλειος (Ε1 τμήμα) και κα. Ράμμου Ουρανία-Ερατώ (Ε2 τμήμα), στο πλαίσιο των εργαστηρίων Δεξιοτήτων, ασχολήθηκαν με τις φυσικές καταστροφές και ιδιαιτέρως με το φαινόμενο του σεισμού.

Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι να αποκτήσουν οι μαθήτριες
και οι μαθητές γνώσεις προετοιμασίας πριν την εκδήλωση ενός σεισμού, κατά τη
διάρκεια και μετά την εκδήλωσή του.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ”