Εκπαιδευτική εκδρομή στο STEM Ρομποτικής

Οι μαθητές/τριες της Γ΄, Δ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξης συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων επισκέφτηκαν το STEM Ρομποτικής στο Νέο Ψυχικό της Αθήνας στις αρχές του Φεβρουαρίου, όπου πραγματοποίησαν τα εκπαιδευτικά προγράμματα: «Σήμερα φυσάει πολύ» και «Τα μυστικά του μηχανικού».

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Εκπαιδευτική εκδρομή στο STEM Ρομποτικής”

Διαδικτυακή επίσκεψη στο κέντρο διάσωσης του ΑΡΧΕΛΩΝ

Οι μαθητές/τριες της Γ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξης του σχολείου μας και οι εκπαιδευτικοί των αντίστοιχων τμημάτων, κ. Κυριαζοπούλου Κατερίνα, κ. Γκέκα Αμαλία, κ. Μπαρδέλη Αθανασία, κ. Σταυρίδης Παναγιώτης, κ. Αντίοχος Βασίλης, κ. Δέδογλου Όλγα, συμμετείχαν στη διαδικτυακή επίσκεψη του Κέντρου Διάσωσης θαλάσσιων χελωνών, ΑΡΧΕΛΩΝ, τη Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2024.

Ο ΑΡΧΕΛΩΝ είναι ένα μη κερδοσκοπικό σωματείο με αντικείμενο τη μελέτη και προστασία των θαλάσσιων χελωνών και των βιοτόπων τους, τη διαχείριση των παράκτιων οικοσυστημάτων στις σημαντικότερες παραλίες ωοτοκίας της θαλάσσιας χελώνας Καρέττα στη χώρα μας και την περίθαλψη τραυματισμένων και άρρωστων χελωνών.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Διαδικτυακή επίσκεψη στο κέντρο διάσωσης του ΑΡΧΕΛΩΝ”

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ

Οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας και συγκεκριμένα στην ενότητα “Πολιτείες ντυμένες στα λευκά” αποφάσισαν να δημιουργήσουν τις δικές τους εφημερίδες τάξης!

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ”

Ο δέκατος τρίτος άθλος του Ηρακλή

Το λιοντάρι με τα αγκάθια , Γ1

Ο Ηρακλής , ένας αγαπημένος ήρωας της μυθολογίας των μικρών μας μαθητών/τριών. Δυνατός, γενναίος, έξυπνος, εφευρετικός.

Πόσες φορές ακούσαμε για τα κατορθώματα του Ηρακλή , τους άθλους του…

Πώς κατάφερε να σκοτώσει το λιοντάρι της Νεμέας;  Πώς έπιασε τον κάπρο του Ερύμανθου;

Οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης επηρεασμένοι από τη μυθολογία, μετά από τη δική τους έρευνα, ανακάλυψαν….  έναν δέκατο τρίτο άθλο του Ηρακλή…

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Ο δέκατος τρίτος άθλος του Ηρακλή”

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΙΑ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ!!!

Μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων

Καθημερινά ερχόμαστε σε επαφή με άλλους ανθρώπους. Συζητάμε, ανταλλάσσουμε απόψεις, συνεργαζόμαστε, επικοινωνούμε!!

Επικοινωνούμε με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους!

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΙΑ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ!!!”

Διαγωνισμός σχεδίου για T-shirt με θέμα την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών (European Day of Languages)

Οι μαθητές/τριες της Ε΄ και της Στ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων συμμετέχουν σε διαγωνισμό σχεδίου για T- shirt με θέμα: ” Η Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών “ για το σχολικό έτος 2023-2024.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Διαγωνισμός σχεδίου για T-shirt με θέμα την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών (European Day of Languages)”

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑΣ

Οι μαθητές/τριες του Τμήματος Υποδοχής, από τη Δομή Προσφύγων Οινοφύτων, με τον εκπαιδευτικό κ. Βλάγγο Κωνσταντίνο υποδέχτηκαν με χαρά τον Όμιλο Διαπολιτισμικότητας του Γυμνασίου Οινοφύτων, με συντονίστρια και επιβλέπουσα την κυρία Τσάμη Κωνσταντίνα ΠΕ06, με τους οποίους πραγματοποίησαν εκπαιδευτική δράση με θέμα την Διαπολιτισμικότητα.

Σκοπός της δράσης ήταν να επιτευχθεί η ενσωμάτωση των παιδιών με ανομοιογενή χαρακτηριστικά στην εκπαιδευτική προσέγγιση και να δημιουργηθεί ένα θετικό πολιτισμικό κλίμα μεταξύ τους.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑΣ”

«Είμαι παιδί, έχω κι εγώ δικαιώματα»!!

Στα πλαίσια των Εργαστήριων Δεξιοτήτων οι μαθητές/τριες των τάξεων Α΄1 και Α΄2  του Δημοτικού Σχολείου Οινοφύτων με τις εκπαιδευτικούς των τμημάτων κ. Πετσάνη Αγγελική, κ. Πρινάρη Γεωργία και κ. Χατζή Αγγελική και οι μαθητές/τριες της Δ΄1 και Δ΄2 τάξης με τους εκπαιδευτικούς κ. Φίλιο Δημήτρη, κ. Λιάκου Αθηνά και κ. Βαρτζή Στέλλα εκπόνησαν στον πρώτο θεματικό  κύκλο «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ –  Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη» πρόγραμμα με το θέμα:

«Είμαι παιδί, έχω κι εγώ δικαιώματα»!!

Συνεχίστε την ανάγνωση του “«Είμαι παιδί, έχω κι εγώ δικαιώματα»!!”

Το δώρο της βροχής- Το νερό στην πόλη

Την Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2023 οι μαθητές/τριες της Δ΄, Ε΄ και Στ ΄ τάξης έλαβαν μέρος στο εγκεκριμένο από το ΥΠΕΘΑ εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Το δώρο της βροχής- Το νερό στην πόλη».

Το πρόγραμμα «Zero Drop Schimatari» υλοποιείται από τον Διεθνή Οργανισμό GWP-Med σε συνεργασία με τον Δήμο Τανάγρας για όλα τα σχολεία του Δήμου.

Στόχος του προγράμματος ήταν η συμβολή στην καλλιέργεια ευαισθητοποιημένων μαθητών/τριών, τόσο για ζητήματα νερού, όσο και για γενικότερα ζητήματα αειφορίας.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Το δώρο της βροχής- Το νερό στην πόλη”

ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ

Τη Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2023 ο μουσικός του σχολείου μας κ. Γεώργιος Χαλδούπης διηύθυνε τη σχολική χορωδία με μαθητές/τριες της Στ΄ τάξης, κατά τη διάρκεια της μουσικής εκτέλεσης του Απολυτίκιου του Αγίου Σπυρίδωνα, την ώρα του πανηγυρικού Εσπερινού.

Συνεχίστε την ανάγνωση του “ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ”